Galerija
Slika

Takashi Makino: Svaka slika je važna

Japanski redatelj Takashi Makino dobro je poznat 25 FPS-ovskoj publici. Autor uranjajućih apstraktnih filmova, pokretača intenzivnih emocija kod publike, razgovarao je s Petrom Belc o svojoj filozofiji slike u članku objavljenom u 369. broju Zareza.

Kako napraviti film koji sadržava sve slike koje je u godini dana vidio i može li se doprijeti do suštine slike, preokupacije su na koje se fokusira i jednostavno nam ih razjašnjava, dajući usput odgovor na neizbježno pitanje zašto se (njegovi) filmovi doživljavaju kao sve ili ništa: Možda je bolje reći da je moj film zapravo komad vitamina kakav možemo osjetiti (ili uzeti) kada gledamo sunce ili more, prirodne fenomene koji nas na neki način također hrane. No opet, naravno, to sve zavisi od osobe koja gleda film. U nekima sunce i more ne izazivaju nikakav osjećaj, i u tom smislu kažem da je moj film ništa.

U nama izazivaju sve osjećaje i zato čitamo Makinove riječi ovdje.